کمک بیست میلیارد ریالی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیرکل زندان‌های استانی یزد از مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیرین یزدی از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: خیرین و نیکوکاران یزدی از ابتدای سال جاری مبلغ بیست میلیارد ریال برای  آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد کمک نموده اند.

او افزود: هفده میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به کمک‌های جذب شده در ماه مبارک رمضان است که مبلغ هشت میلیارد ریال به کمک‌های جذب شده در برنامه تلوزیونی ماه مهربانی و مابقی این مبلغ کمک‌های جذب شده تحت عنوان جشن‌های گلریزان مجازی است.

ذوالفعلی نژاد اظهار داشت: با کمک خیرین و نوعدوستان تعداد ۲۱ مددجو با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیر کل زندان‌های استان یزد ضمن تقدیر از شکاتی که از بخشی از خواسته خود گذشت کردند، گفت: به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان، از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ شصت و پنج میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده که مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به ماه مبارک رمضان است.

مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: در سال گذشته با همکاری خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی ۲۶۰ نفر از محکومین مالی از زندان‌های استان فراهم شده است.

او افزود: برای آزادی این ۲۶۰ مددجو از بند مبلغی بالغ بر ۱۰۷۵میلیارد ریال نیاز بود که به همت اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها و بالغ بر ۱۰۰۲ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۷۳ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۶۰ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده فراهم شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار