اعمال محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل محدودیت‌های ترافیکی برای وسایل نقلیه در این محوطه اعمال خواهد شد.

سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل محدودیت‌های ترافیکی برای وسایل نقلیه در این محوطه اعمال خواهد شد تا تردد وسایل نقلیه زمینه‌ساز بروز مشکلات در این آئین عبادی و مذهبی نشود.

او افزود: محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده از ساعت ۴ صبح فردا تا پایان مراسم نماز عید فطر در مسیر‌های چهارگانه چهارراه امام به بازار، چهارراه عالی قاپو به طرف بازار، پیرعبدالملک به بازار و میدان امام حسین (ع) به بازار اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه نظارت لازم در این زمینه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود، گفت: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه برای رعایت حال نمازگزاران به محدودیت‌هایی اعمال شده توجه جدی داشته و از تردد در محدوده‌های اعلام شده خودداری کنند.

فتاحی تصریح کرد: با رانندگانی که به محدودیت‌ها اعلام شده بی‌توجهی کرده و اقدام به تردد در این مسیر‌ها کنند برخورد‌های لازم و قانونی را انجام خواهیم داد که انتظار می‌رود مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.