رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بدره مطرح کرد؛

خودداری مردم از مصرف غیرضروری آب

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بدره مشکلی از نظر تأمین آب وجود ندارد اما مردم از مصرف غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آیت صفرخانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بدره با تأکید بر این که در شهرستان مشکلی از نظر تأمین آب وجود ندارد، گفت:مردم تا حد امکان از مصارف غیرضروری خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم.

صفرخانی اظهار کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب به معنای کم مصرف کردن یا مصرف نکردن نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن از این نعمت الهی است که حیات کلیه انسان‌ها و موجودات کره خاکی به آن وابسته است.

او عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ضرورت مقابله و پیشگیری از انتقال آن، آب یکی از اساسی‌ترین نیاز‌ها محسوب می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بدره با تأکید بر این که هیچ‌گونه کمبودی از نظر تأمین آب وجود ندارد، اضافه کرد: باوجود این که آبفا همه تلاش خود را برای تأمین آب با کیفیت برای شهرو ندان را دارد، توصیه و تقاضای این مجموعه از مردم این است که در مصرف بهینه آب دقت کافی را داشته و از هدر رفتن آن جلوگیری کنند.

صفرخانی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود تاضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی تا حدامکان از مصارف غیرضروری مانندشست‌وشوی فرش، در‌ها و پنجره‌ها، معابر، خودروهاخودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.