افاضلی: رغبتی برای بیانیه دادن نداشتم/ از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: رغبتی برای صادر شدن بیانیه روز گذشته تیم به وزارت نفت نداشتم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم در خصوص حواشی این روز‌های تیمش به دلیل مشکلات مالی و بیانیه اعتراضی روز گذشته اعضای این تیم خطاب به وزیر نفت، اظهار داشت: خیلی برای این کار راغب نبودم. همه تیم‌ها خودشان را آماده کرده بودند و ما تلاش زیادی کردیم و همه برنامه‌ریزی‌های خودمان را انجام داده بودیم. اما چون بودجه کافی را نداشتیم، هیچ اقدام عملی را انجام نداده بودیم.

افاضلی: رغبتی برای بیانیه دادن نداشتم/ از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم


بیشتر بخوانید: بیانیه پارسی‌ها خطاب به وزیر نفت


افاضلی ادامه داد: روزی که به پارس‌جنوبی آمدم، قول دادم همه مسائل را در باشگاه و خانواده تیم حل کنم. وقتی می‌بینید یک چیزی بار‌ها رخ می‌دهد، اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، آدم مجبور می‌شود کاری انجام بدهد که همه متوجه شوند شرایط خوبی وجود ندارد. دیروز آن بیانیه را دادیم و امیدواریم به ادامه راه ما کمک شود تا شرایط تیم مان که مورد علاقه مردم جم است، بهبود یابد.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی با اشاره به وضعیت مدیریت باشگاه تیمش، خاطرنشان کرد: شهر جم و اصولا این بخش از کشور ایران، ندار نیست چرا که خیلی‌ها می‌پرسند به چه دلیل تیم ما به این شکل اداره می‌شود. تصور می‌کنم که باید کار را بهتر مدیریت کنیم و اگر پارس‌جنوبی بهتر اداره می‌شد، به اینجا نمی‌رسیدیم.


بیشتر بخوانید: احتمال کناره‌گیری اعضای پارس‌جنوبی از ادامه لیگ/ بدهی‌های جمی‌ها دردسرساز شد


افاضلی: رغبتی برای بیانیه دادن نداشتم/ از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم

او درمورد آغاز تمرینات شاگردانش تصریح کرد: از دیشب تا به امروز با فرماندار، مدیر ورزش و جوانان شهرستان جم و استاندار بوشهر تماس‌هایی داشتیم و قرار به کمک‌هایی شده است و طبق قولی که به ما دادند، انرژی گرفتیم. قرار شد به صورت اعتباری کار را آغاز کنیم. از روز دوشنبه تمرینات را استارت می‌زنیم و امیدمان این است که افرادی که به ما قول داده‌اند کارشان را انجام دهند. این تیم مایه خوشحالی مردم جم است و امیدوارم بتوانیم تیم این مردم را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط برای ما سخت است. بازی‌ها را با برد مقابل تراکتور تبریز که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است، رها کردیم و در تمام فاکتور‌های فنی روند صعودی را طی می‌کردیم. حالا هم برای شروع لیگ، تیم‌های دیگر برنامه‌ریزی بهتری نسبت به ما انجام داده‌اند و زودتر از ما کارهایشان را انجام داده‌اند. با وجود اینکه خیلی زود برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما در بحث آغاز تمرینات از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم. به هر حال امیدوارم این فاصله یک هفته‌ای که در موضوع تمرینات از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید: زمان آغاز تمرینات پارس‌جنوبی مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار