استاندار اردبیل:

زمینه تحقق جهش تولید در استان اردبیل فراهم است

استاندار اردبیل گفت: زمینه تحقق جهش تولید در استان اردبیل فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو،استاندار اردبیل در اولین شورای اداری استان اردبیل در سال۹۹ گفت:مشوق های سرمایه گذاری و پیگیری مشکلات سرمایه گذاران توسط مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران در بخش های مختلف زمینه را برای تحقق جهش تولید در استان فراهم کرده است.

او با اشاره به اینکه هیچ یک از واحدهای فعال در بحث کرونا متوقف یا تعطیل نشد گفت: سرمایه گذاران در حوزه گردشگری ، کشاورزی و صنعت واحدهای خود را متوقف و یا تعطیل نکردند و کار ‌تولید با رعایت پروتکل بهداشتی با روند مناسب ادامه دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم زهبری اظهارداشت:جهش تولید در شرایط حاکم یک کار جهادی است که در ایران با تلاش و بهره‌گیری از استعدادها به این مهم دست خواهیم یافت.

بهنام جو از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با حفظ روحیه جهادی با رعایت اصول و وحدت خود زمینه تحقق شعار جهش تولید را فراهم کنند.

او گفت: با توجه به شرایط حاکم‌ سرمایه‌گذاران از اقصی نقاط ایران برای اجرای پروژه‌های مختلف تولیدی به استان اردبیل روی می آورند و با حذف و کاهش بروکراسی اداری مسیر برای سرمایه‌گذاری هموار شده است .

استاندار اردبیل تصریح کرد: تمام اعتبارات مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های سفر اخیر رییس‌جمهوری به این استان در موقع مناسب پرداخت می شود و مدیران از وزارتخانه‌های ذیربط برای اختصاص عتبارات اقدام کنند.

بهنام جو از اختصاص ۱۰۷۰میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل_میانه در سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه در ۱۷۰ میلیارد تومان تا بحال تزریق شده و بقیه نیز تا نیمسال اول سال تخصیص می یابد.

او با بیان اینکه همکاری نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی قابل توجه بوده است گفت: با تجلیل و تقدیر از نمایندگان دوره سابق با منتخبین فعلی نیز نهایت تعامل را برای توسعه و پیشرفت استان خواهیم داشت.

رییس شورای اداری استان اردبیل همچنین با تبریک سالروز آزادی و فتح خرمشهر بیان کرد:امنیت و آسایش کشور ما امروز مرهون مجاهدها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است و برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید باید همه تلاش کنند.

در اولین جلسه شورای اداری سال۹۹ استاندار اردبیل از زحمات ۴ سال تلاش و همکاری نمایندگان دور دهم استان اردبیل تجلیل کرد که رضا کریمی و ولی ملکی به نمایندگی از سایر نمایندگان در این جلسه حضور داشتند.

این جلسه با سخنرانی غلام عسگر کریمیان، معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور و با مدیران دستگاه های اجرایی و معرفی مدیران جدید در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.