ویروس کرونا همچنان خطر آفرین

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج: مردم همچنان به توصیه های بهداشتی عمل و از حضور در تجمعات به شدت پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های امروز نماز عید سعید فطر در مسجد امام علی شهر یاسوج گفت: ماه رمضان فرصت خوبی است که انسان بتواند ذخیره معنوی واخلاقی نیکو برای دیگر ایام سال به جای بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: روز عید فطر، روز بسیار مهمی برای مسلمانان است، چرا که پس از یک ماه عبادت برای گرفتن پاداش الهی، از انجام وظیفه خوشحال بوده و از یک طرف روز دریافت جایزه الهی است.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش همگانی برای مهار کرونا ادامه داد: مردم باید رعایت مسائل بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند چرا که این روز‌ها خطر ویروس کرونا به خوبی دیده می‌شود.

او با تاکید بر خود داری مردم از حضور از تجمعات از جمله آیین‌های عروسی وترحیم گفت: متاسفانه در استان دیده شده که به دلیل همین تجمعات تعداد زیادی از افراد به این ویروس مبتلا شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با اشاره به سوم وچهارم خرداد ایام ایثار و مقاومت افزود: صدام جنایتگار با کمک آمریکا، انگلیس و حمایت مالی کشور‌های خلیج نشین، خرمشهر را اشغال کردند، اما نمیدانستند که ملت ایران ملتی شهید پرور، ایثارگر و مقاوم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ایثارگری‌ها ومقاومت سپاه، ارتش، بسیج وهمه مردم ایران موجب شد خرمشهر از دست متجاوزان آزاد شود.

او افزود: به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد و باید این روحیه ایثار ومقاومت همیشه بین مردم ایران اسلامی باقی بماند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.