تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

به مناسبت عید سعید فطر، برخی از چهره‌های سیاسی، اجتماعی و هنری کشورمان، در صفحات مجازی خود، این عید بزرگ را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، برخی از چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری کشورمان، به پاس یک ماه بندگی بر سفره معبود الهی، در صفحات شخصی خود در شبکه‌های مختلف اجتماعی اعم از توئیتر و اینستاگرام به مخاطبان خود تبریک گفتند و از سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی یاد کردند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حساب توئیتری خود، عید فطر را مایه سعادت و بهروزی ملت ایران و اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت اسلامی دانست و نوشت:

"عید سعید فطر ، جشن عبودیت و معنویت است. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، این عید را به همه مسلمانان بویژه هموطنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم.

باشد که خداوند متعال این عید پربرکت را مایه سعادت و بهروزی ملت ایران و اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت اسلامی قرار دهد."

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز، در پیامی جداگانه این عید بزرگ را تبریک گفت و در صفحه شخصی توئیتریش نوشت:

"عيد سعيد فطر؛ عيد شكفتگی انسان مبارك باد. اين رمضان جلوه همبستگی و خيرخواهی ملت ما بود كه در بحران كرونا به ياری نيازمندان شتافتند و تقديری مبارك برای عبور از تنگناها و سختی رقم زدند رحمت خدا ارزان همگان باد."

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

محمد باقر قالیباف نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، نیز در حساب توئیتری خود نوشت:

"عید مبارک
عبادات شما مقبول درگاه حق. حال خوب و خیر و برکت را برای شما آرزومندم. در این شب عزیز دعا کنیم که به برکت روزی که آن را عید اجتماع و همدلی مسلمانان می‌دانند، دلهای همۀ مومنان به یکدیگر نزدیک‌تر شود تا اختلاف مانع گره‌گشایی از مشکلات امت مسلمان نشود إن‌شاء‌الله."

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پروش کشور نیز ماه رمضان را ماه آموزش و آمرزش برای رسیدن به پروردگار دانست و در صفحه شخصی خود نوشت:

"ماه «رمضان الکریم»،‌ «ماه آموزش و آمرزش» که بستری آسمانی برای طِیِّ طریقِ تعالی و تقرّب است، رو به پایان است.
و اینک در حُسن خِتام این ماهِ خوبِ ، مسرورانه «عید سعید فطر»، عید «رهایی از خود» و «رهیابی به خدا» را به تمامی ایرانیان ایمانی، به ویژه همکاران فهیم فرهنگی تبریک می گویم."

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک روز عید فطر، در توئیتر نوشت:

"با گرامیداشت یاد همه زنان و مردانی که خرمشهرها را با ایمان و شجاعت آزاد کردند، عید فطر را به همهٔ شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و برایتان آرزوی خرمی و تندرستی دارم. طاعات و عبادات شما قبول درگاه حضرت دوست."

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در توئیتر نوشت:

"اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ
عيد فطر بر عموم مسلمانان مبارک باد"

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما نیز، در پیامی جداگانه ضمن تبریک عید سعید فطر، در حساب توئیتری خود نوشت:

"نظرات مراجع عظام تقلید درباره رویت هلال ماه شوال براساس مبانی فقهی ممکن است متفاوت باشد. این موضوع همواره وجود داشته و مقلدین هم براساس نظر مرجع خود عمل می کنند. از این موضوع و به عبارتی از این نمد برای رسانه های لندنی و سعودی کلاهی درست نخواهد شد."

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون نیز، ویدئویی از حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در نماز عید فطر سال گذشته را منتشر کرد و در توئیتر نوشت:

"حاج قاسم علی الدینا بعدک العفا
مستجاب الدعوه ی ما در نماز عید سال قبل دعای عاقبت به خیری کرد و عاقبت به خیر شد و عند ربه یرزقون است ل، اما ما حتی فردا نماز عید هم نداریم".

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حساب توئیتری خود با انتشار ویدئویی عید سعید فطر را به مخاطبان خود تبریک گفت و نوشت:

"عابدان عيدتان مبارك معبودا جايزه عيد سعید فطر ما را نشان و درجه "عبد صالح" قرار ده آمين يا رب العالمين".

تبریک چهره‌های برجسته کشور به مناسبت عید فطر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.