احتمال معرفی کراس‌اوور جدید X8 M شرکت بی‌ام‌و تا پایان امسال

شایعات حاکی از آن است که BMW قصد دارد اتومبیل X8 M را تا پایان سال جاری به دنیا معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شایعات حاکی از آن است که شرکت بی‌ام‌و تصمیمات عجیبی را برای اتومبیل‌های بالا رده خود در نظر گرفته است. چیزی که تا به حال تأیید شده آن است که شرکت مذکور دیگر تمایلی به ساخت پرچمدار هیبریدی i8 ندارد و آن را پس از سال‌ها کاملاً از برنامه‌های خود خارج ساخته است.

در ابتدا شایعاتی به میان آمد که از ساخت اتومبیل i8 M برگرفته از طرح مفهومی Vision M خبر می‌داد که می‌توانست تا ۶۰۰ اسب‌بخار را با پیشرانه هیبریدی در اختیار خریدار خود قرار دهد. این خودرو که انتظار می‌رفت تا سال ۲۰۲۳ به بازار جهانی راه پیدا کند، قرار بود به عنوان خط تولید تک مدلی معرفی شود. در اواسط ماه آوریل نام خودرو به X8 M تغییر پیدا کرد و سپس در آخر آن ماه اعلام شد مدل هیبریدی از X8 M در راه است که قادر خواهد بود با موتور دوقلوی توربو V۸، ۷۵۰ اسب‌بخار را تولید کند.

احتمال معرفی کراس‌اوور جدید BMW تا پایان امسال

پرچمداری تنهای X8 M با پلتفرم جدید شرکت مرسدس بنز

اخیراً شایعات مختلفی درباره اتومبیل‌های مدل X8 و X7 منتشر شده است. از آن‌جایی که اتومبیل X7 M بیش از دو سال سن ندارد، بسیاری از افراد بر این باورند که شرکت بی‌ام‌و قصد دارد تا اقداماتی جدید بر روی اتومبیل X8 M صورت دهد. این شرکت پیش‌تر عادت داشت تا مدل‌های سری خود را با پلتفرمی مشابه به بازار جهانی خودرو معرفی کند و تغییر خاصی را بر روی آن‌ها اعمال نکند، اما حالا به نظر می‌آید که X8 M قرار نیست به هیچ‌وجه نمونه‌ای برگرفته از مدل‌های پیشین باشد.

احتمال معرفی کراس‌اوور جدید BMW تا پایان امسال

بر اساس باور منتقدین دنیای اتومبیل، BMW سعی دارد محصول جدید خود را از پلتفرمی کاملاً تازه برخوردار سازد. اگر این امر حقیقت داشته باشد، X8 M به اولین اتومبیل بعد از کراس‌اوور M1 تبدیل می‌شود که حرفی برای گفتن در بین هم‌رده‌های خود دارد. با وجود تمام شایعات هنوز هیچ مسئله‌ای تأیید نشده و سؤالات مخاطبان از همیشه بیشتر است.

احتمال معرفی کراس‌اوور جدید BMW تا پایان امسال

امکان دارد شرکت بی‌ام‌و تنها تمایل داشته باشد که مدل X8 را به تنهایی وارد بازار کند، اما برخی معتقدند وجود X8 M از احتمال بیشتری برخوردار است. در مجموع به نظر می‌آید شرکت BMW هر طور که شده یکی از اتومبیل‌های سری X خود را به عنوان کراس‌اوور وارد بازار خواهد کرد. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده این اتفاق تا پایان سال جاری خواهد افتاد.

احتمال معرفی کراس‌اوور جدید BMW تا پایان امسال


بیشتر بخوانید: بازی Half Life: Alyx VR با ۹۵۰۰۰ کاربر رکوردار عناوین واقعیت مجازی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.