کرونا همچنان در خوزستان پرسه می‌زند/ پیروزی بیش از ۹ هزار نفر بر کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹۰ نفر دیگر مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در استان خوزستان، با تلاش مضاعف کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، طی شبانه روز گذشته، تعداد ۴۹۰ مورد ابتلای قطعی به این ویروس در استان شناسایی شد.

او با بیان اینکه از مجموع تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا ویروس در استان، ۳۴۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند، اظهار داشت: با احتساب این ۴۹۰ نفر، تعداد کل مبتلایان به ۱۰ هزار و ۴۱۹ نفر افزایش یافت.

به گفته احسان پور، در حال حاضر ۹۲۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و ۹ هزار و ۴۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ضمن اینکه ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۵۲ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار