مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:

واژگونی ال ۹۰ در محور میامی به سبزوار حادثه آفرید

مظفر محمدخانی گفت: بر اثر واژگونی ال ۹۰ در کیلومتر ۱۳۰ محور میامی به سبزوار ۱ نفر کشته و پنج نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه در شرق استان سمنان واژگونی ال ۹۰ در کیلومتر ۱۳۰ محور میامی به سبزوار حادثه تلخ را در ساعت ۱۳:۲۴ رقم زد، گفت: پایگاه هلال‌احمر میاندشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه یک نفر جان باخت و پنج نفر دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

او از تصادف نیسان و کامیون در کیلومتر ۲۹ محور سمنان- دامغان نیز خبر داد و ابراز داشت: رهاسازی فرد گرفتار شده ساعت ۱۱:۳۵ انجام شد که باید اذعان داشت استراحت به‌موقع و توجه به جلو می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند.

محمدخانی بابیان اینکه تصادف پراید با خاور دیگر حادثه جاده‌ای بود که ساعت ۱۰:۴۵ در کیلومتر ۱۴۰ محور دامغان به جندق به وقوع پیوست، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی داشت که فرد مجروح توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه ظهر یک‌شنبه وقوع یک مورد غرق‌شدگی استخر واقع در محور مهدیشهر-سمنان به پایگاه هلال‌احمر مهدی‌شهر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۱۱:۲۳ در فرعی روستای گل رودبار انتهای خیابان غرب استیل جنب ماسه شوی گل رودبار به وقوع پیوست.

او بابیان اینکه متأسفانه این فرد جان خود را در استخر آب کشاورزی از دست داد، افزود: عملیات ساعت ۱۳:۱۰ پایان یافت، اما باید گفت با توجه به گرمای هوا استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و سد‌ها مکان مناسبی برای شنا نیستند به دلیل وجود رسوبات در این مکان‌ها حتی شناگر‌های حرفه‌ای نیز گیر افتاده و غرق می‌شوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.