علت قطع درختان خیابان انقلاب قم چه بود؟

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان خیابان انقلاب توضیح داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در مورد قطع تعدادی از درختان در خیابان انقلاب (چهار مردان)،ضمن تشکر از دغدغه همشهریان در خصوص حفظ درختان و فضای سبز اظهار کرد: با عنایت به تشکیل کمیته فنی ساماندهی،  به منظور بهسازی، کاشت، واکاری و همچنین ایمن سازی معابر، این کمیته طی دو هفته گذشته از عرصه مذکور بازدید و تعدادی از درختان آلوده، خطر آفرین و نا ایمن را شناسایی کرد.

او ادامه داد: پس از شناسایی این درختان طی مکاتبه شهرداری منطقه هفت با سازمان پارک‌ها و فضای سبز و بازدید کارشناسان این سازمان نهایتا موضوع در کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبزمطرح و مجوز قطع درختان آلوده، خطر آفرین و ناایمن که تمامی آن‌ها وضعیت ظاهری نامناسبی نیز داشته و اکثراً در حال خشک شدن بودند صادر شد.


جوادیان  گفت:برای جایگزینی درختان قطع شده  با درختان چند ساله و زیبا اقدام خواهد شد، که نمونه بارز و مشابه این کار خیابان ارم بوده که درختان و فضای سبز زیبای آن زبان زد خاص و عام است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار