به زودی یک واحد کشتارگاه بوقلمون فعال می‌شود

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در جهت فعال سازی واحد‌های راکد، یک واحد کشتارگاه انواع طیور در زمینه کشتار بوقلمون به زودی در این استان فعال می‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از روند فعال سازی یک واحد راکد کشتارگاه طیور طی خبری گفت؛ با پیگیری‌های صورت گرفته در راستای فعال سازی واحد‌های راکد، یک واحد کشتارگاه انواع طیور در زمینه کشتار بوقلمون به زودی در این استان فعال می‌گردد.

 سعید کریمی  افزود: راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال یکی از برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی است که با پیگیری مستمر  راه اندازی واحد‌های راکد بعنوان یکی از مهمترین شاخص‌های برنامه و استفاده بهینه از سرمایه گذاری‌های بلااستفاده در دستورکار قرار گرفته است.

کریمی با بیان اینکه بازگشت واحد‌های راکد به مسیر تولید ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می‌آورد بیان کرد: خوشبختانه به همت مالکین جدید و حمایت مسئولین و همچنین در راستای تکمیل زنجیره بوقلمون، یکی از برنامه‌های استان و بخش کشاورزی راه اندازی کشتارگاه بوقلمون است که بزودی شاهد راه اندازی کشتارگاه انواع طیور (بخصوص بوقلمون) خواهیم بود.

به گفته مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کشتارگاه مورد نظر مدت طولانی است که راکد و غیر فعال است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار