ابتلای هزار و ۱۴ نفر به ویروس کرونا در استان همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیمارارن کرونایی مبتلا به کرونا در استان به بیش از هزار نفر رسید.

ابتلای هزار و ۱۴ نفر به ویروس کرونا در استان همدانمنوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  تاکنون در استان همدان هزار و ۱۴ مورد بیمار کرونایی با تست مثبت داشته ایم که ۸۵۰ نفر از آنهابهبود یافته اند و از بیمارستان‌ها مرخص شدهاند.

او با بیان اینکه هنوز تاکید ما برای کنترل این بیماری در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است افزود: بیماران کرونایی در شهرستان‌های همدان به ۳۸۲ نفر، ملایر به ۱۲۳ نفر، نهاودبه ۱۳۵ نفر، تویسرکان به ۴۹ نفر، رزن به ۵۰ نفر، اسدآباد به ۶۰ نفر، بهار به ۱۰۵ نفر، کبودرآهنگ به ۸۴ نفر و  فامنین به ۱۱ نفر رسید و بقیه بیماران مسافران خارج از استان  بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به  فعالیت مراکز ۱۶ ساعته برای تشخیص بیماری در استان  بیان کرد: ما همچنان غربالگری خانواده‌های افراد مبتلا شده به کرونا  را انجام می‌دهیم.

کرمی با ابراز نگرانی از افزایش سفر‌ها در تعطیلات عید فطر گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روزانه در استان به کمتر از ۱۰ مورد رسیده است و اگر مردم  افزایش دید و بازدید و حضور در مراکز  شلوغ  تجمعات را داشته باشند دوباره شیوع آن افزایش پیدامی کند.

گفتنی است هیچ یک از شهرهای استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و اسدآباد هم نخستین شهر استان است که در وضعیت سفیدکرونایی قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار