رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان:

تولید گندم در سمنان به ۱۱۷ هزار تن می‌رسد

سیدحسن میرعماد گفت: تولید گندم امسال در استان سمنان به ۱۱۷ هزار تن می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدحسن میرعماد رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امسال سال آبی بسیار خوبی را در استان سمنان به نسبت سال گذشته شاهد هستیم.

او افزود: امسال میزان بارندگی در استان سمنان به نسبت سال گذشته ۱۴۵ درصد افزایش داشته است و باید گفت که امسال مجموع بارش‌های خوبی که در استان سمنان رخ داده است، سبب شده شاهد افزایش تولید در بخش کشاورزی استان به‌ویژه در حوزه زراعت باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار امیدواری کرد: در سال جهش تولید توفیقات بسیار خوبی در بخش کشاورزی استان سمنان به‌ویژه در محصولات زراعی به‌طور اخص غلات حاصل شود و از این طریق موجب رونق درآمد کشاورزان شود.

میرعماد عنوان کرد: پیش‌بینی ما بر این است که با توجه به میزان بارندگی‌های خوب انجام‌شده در استان سمنان بتوانیم در بخش زراعت در مناطق دیم خیز استان شاهد افزایش کشت گندم باشیم و میزان تولید گندم استان امسال به ۱۱۷ هزار تن افزایش یابد.

او بیان کرد: امسال وضعیت استان سمنان چه در مناطق ییلاقی و چه در مناطق قشلاقی با توجه با بارش‌های خوب انجام شده، مطلوب است و باید گفت سال خوبی برای کشاورزان و دامداران و عشایر است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار