فعالیت محدود واحد‌های پذیرایی در خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: واحد‌های پذیرایی خراسان شمالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت محدود خود را از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان‌پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی  عنوان کرد: واحد‌های پذیرایی بین‌راهی بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در فرمانداری بجنورد هم تشکیل شده است، فعالیت خود را از سر گرفتند.

یزدان پناه با بیان اینکه واحد‌های پذیرایی با رعایت برخی شروط و پروتکل‌های بهداشتی که به آن‌ها ابلاغ شده است مجاز به فعالیت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر تمام سفره‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و خدماتی به مردم و مسافران ارائه نمی‌دهند.

او  با اشاره به بازدید‌های نظارتی مستمر و ۲۴ ساعته از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، گفت: این بازدید‌ها به‌صورت مشترک و با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحد‌های زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضا‌های اقامتی و گردشگری استان موظف به انجام اقدامات لازم هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.