در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تهران گرم‌تر می‌شود

کارشناس هواشناسی گفت: بیشینه دمای فردای تهران با یک درجه افزایش به ۳۷ درجه سانتی گراد می‌رسد.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی مناطق خبر داد و گفت: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است، ضمن آنکه در سواحل دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی افزود: از یکشنبه تا سه شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد:این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دما در سواحل شمالی خبر داد و گفت: امروز دمای هوا در سواحل شمالی بین ۲ تا ۱۸ درجه کاهش و از روز سه شنبه به تدریج بین ۵ تا ۸ درجه افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط کشور


این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در سواحل دریای خزر شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، هرمزگان و جنوب سیستان بلوچستان رگبار باران گاهی با رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

احتمال بارش پراکنده در تهران

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف گاهی وزش باد و در هنگام شب کمی نیمه ابری همراه با بارش باران است.

رفیعی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۶ درجه سانتی گراد است، تصریح کرد: بیشینه دمای فردای تهران با یک درجه افزایش به ۳۷ درجه سانتی گراد می رسد، ضمن آنکه تا پایان هفته دمای تهران بین ۳۶ تا ۳۷ درجه سانتی گراد در نوسان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار