مهدی: قرار شد عوامل آموزش دیده کنار تیم‌ها باشند/ باشگاه‌ها باید روی بازیکنان نظارت داشته باشند

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره آخرین وضعیت باشگاه‌ها صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اعلام شدن تست کرونا برخی از بازیکنان لیگ برتر اظهار کرد: ما هنوز به طور تمام نتایج تست‌ها را دریافت نکرده‌ایم. به باشگاه‌ها تذکر دادیم که ابتدا تست‌ها را بگیرند و پس از اخذ مجوز شروع به تمرین کنند، اما برخی باشگاه‌ها به خاطر اینکه سریع‌تر به آماده‌سازی برسند و رقابت‌ها را از دست ندهند زودتر تمرینات را شروع کردند.

او افزود: هنوز برخی باشگاه‌ها جواب تست‌های شان را برای ما نفرستاده‌اند و متأسفانه این اخباری که منتشر می‌شود اخبار خوبی نیست. شاید تست‌ها کامل نبودند و اگر تست‌ها کامل باشند این نتایج حاصل نشود.

وی خاطرنشان کرد: از باشگاه‌ها خواهش می‌کنم پیش از اینکه وارد فاز آماده‌سازی شوند تست‌ها را به ما بدهند و مجوز لازم را اخذ کنند و بعد وارد تمرینات شوند. اسرار پزشکی حتی در حد یک سرماخوردگی هم اجازه انتشار ندارند و انتشار‌ها از سوی سازمان لیگ و یا ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش اتفاق نیفتاده است.

مهدی در خصوص اینکه چه کسی تست‌ها را تایید می‌کند گفت: پروتکل از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص شده و مدیریت آن برعهده ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش است. بازیکنان در مراکزی که مورد تأیید وزارت بهداشت است، باید تست بدهند و بعد تست‌های خودشان را برای ما بفرستند و تأییدیه تمرین بگیرند. فکر می‌کنم از هفته آینده این قضیه باید به شکل روتین پیش برود.

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: قرار شده تمامی عوامل آموزش دیده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش در تمامی جلسات تمرینی تیم‌ها حاضر شوند و اجرای پروتکل را چک کنند. ممکن است در اوایل یک سری مشکلات به وجود بیاید، اما امیدوارم هر چه سریع‌تر باشگاه‌ها مثل روز‌های اول به ما کمک کنند.

مهدی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه باشگاه‌ها است که روی بازیکنان نظارت کامل داشته باشند و اگر بازیکنان در چارچوب نظارتی باشگاه‌ها قرار بگیرند، با خطرات کمتری مواجه می‌شوند تا اینکه آن‌ها را به خودشان واگذار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار