برگزاری آزمون‌های پایه دوازدهم در گرو رعایت نکات بهداشتی

فرماندار شوشتر با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های پایه نهم تا اطلاع ثانوی لغو شده است، گفت: آزمون‌های پایه دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر گفت: تلاش می‌شود آزمون‌های پایه دوازدهم در این شهرستان و دیگر شهر‌ها و بخش‌های تابعه به شکل مستقل برگزار شود.

او با بیان اینکه حدود یک هزار و ۶۵۰ دانش آموز در این آزمون‌های مهم و سراسری با هم به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا مقدمات رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را با توجه به شیوع ویروس کرونا در حوزه‌های امتحانی فراهم کنیم.

پنبه دانه پور بیان داشت: براساس هماهنگی انجام شده با دانشکده علوم پزشکی این دانش‌آموزان قبل از آزمون مورد سنجش قرار می‌گیرند تا با آرامش خاطر بهتری در حوزه امتحانی حاضر شوند، ضمن اینکه با هماهنگی شهرداری‌ها و بخشداری محیط برگزاری آزمون‌ها روزانه ضدعفونی می‌شود و تیم‌هایی از شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر روزانه سنجش‌های لازم را در محل انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی رعایت شده و بین دانش آموزان ماسک و در صورت نیاز دستکش نیز توزیع می‌شود، تصریح کرد: آزمون‌های سراسری پایه دوازدهم قرار است در ۱۶ حوزه امتحانی شوشتر همزمان با سراسر کشور برگزار گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.