کودکان بی سرپرست را حمایت کنید

مدیر کل بهزیستی مازندران از خیرین برای حمایت از کودکان فاقد سرپرست دعوت کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران از افراد نیکوکار و انسان دوستی که تصمیم به حمایت از کودکان بی سرپرست دارند، درخواست کرد با مراجعه به مراکز نگهداری بچه‌های بی سرپرست و بد سرپرست با دریافت شماره حساب هر تعداد از فرزندانی که تصمیم به حمایت از ایشان دارند، کمک‌های خود را هر چند کوچک به صورت بانکی واریز کنند.

او با قدردانی از توجه و حمایت خیرین و حامیان گفت: افراد خیر و نیکوکار که از آن‌ها با نام حامی یاد می‌شود، میتوانند با تکفل کودکان بی سرپرست، پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند کودک بی سرپرست و یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام کنند.

دکتر گوهردهی افزود: خیرین گرامی برای حمایت و ارتباط با فرزندان این مراکز نیز با مراجعه به آن‌ها و استفاده از راهنمایی همکاران ما، می‌توانند حامی چند کودک شوند و با این مراکز ارتباط داشته باشند.


او گفت: حامیان، خیرین و افراد نیکوکار می‌توانند در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و ایتام با تکفل کودکان بی سرپرست، پذیرش سرپرستی ایتام، فرزند خواندگی و امین موقت کودکان بی سرپرست، حامی کودکان بی سرپرست شوند.

دکتر گوهردهی افزود: تعداد حامیان در خانواده (امداد بگیر) ۵۰۰ نفر است که ماهیانه ۴۰ میلیون تومان دریافت و همچنین تعداد حامیان در خانه‌ها (مراکز) ۲۰۰ نفر است که ماهیانه بصورت نقدی وغیر نقد ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands (Kingdom of the)
لیلا
۱۸:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام من بچه ندارم یعنی چند ساله ازدواج کردم بچه دار نمیشم یه کودک میخواد به فرزندی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه قربانی
۱۰:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سلام میتونم یک کودک رو به فرزندی قبول کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام میتونم یک کودک را فرزندگی قبول کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام میتونم یک کودک را فرزندگی قبول کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام میتونم یک کودک را فرزندگی قبول کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر چطوری میتونم سرپرستی را یک کودک را بگیرم ..ممنون میشم کمکم کنید یا اینکه میخواهم یک کود ک را بیمه عمر کنم
آخرین اخبار