آغاز ۲ طرح نوسازی ناوگان جاده‌ای از امروز

دو طرح نوسازی ناوگان عمومی جاده‌ای در قالب طرح‌های «نوسازی ناوگان تجاری درون و برون شهری» و «واردات کامیون با عمر حداکثر ۳ سال» از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۶ خرداد، ۲ طرح نوسازی ناوگان عمومی جاده‌ای در قالب طرح‌های «نوسازی ناوگان تجاری درون و برون شهری» و «واردات کامیون با عمر حداکثر ۳ سال» با حضور وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری، کلید می‌خورد.

در این طرح، ۵۰ درصد قیمت خودرو به صورت تسهیلات بلاعوض از سوی دولت برای ناوگان فرسوده شامل اتوبوس، کامیون و مینی‌بوس از محل صرفه‌جویی سوخت پرداخت می‌شود.

۳۰ درصد قیمت ناوگان تسهیلات با نرخ سود ۸ درصد ارائه می‌شود و ۲۰ درصد هم آورده مالک و اسقاط خودروی فرسوده است.

کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» و مالکان وسایل کامیون‌های فرسوده با عمر بیش از بیست و پنج سال مشمول این طرح هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
برادر کدوم تولید داخلی؟؟؟مگه ماشین های داخلی میتونن جای ماشینای اروپایی و ژاپنی و غیره رو بدن؟دست دولت دردنکنه واقعا ممنونم از این طرحی که گذاشته.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام .یه سوال داشتم چرا دولت ما این قیمت ماشین سنگین را پایین نمی آورد فقط توانست قیمت سواری را پایین بیاره.پس ما چیکار کنیم با این قیمت ماشین سنگین ها لا اقل پایین بیارید قیمت را آخه یه دهچرخ فابریک مدل ۵۳ چیه که میگند ۵۰۰ ملیون .یا یه خاور .یا ماک.انترناش،ولوو،مایلریا بقیه...... این قیمت ها را کی گذاشته به کی باید گفت تا رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد نظافتی
۲۲:۵۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام مالک کامیون ماک سال 53 هستم جهت ثبت نام فرسوده اقدام نمودم متاسفانه سیستم جواب رد داده الان چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
ولردات دو ضرر بزرگ دارد. اول اینکه به تولید داخل لطمه بزرگی میزند.وهر گونه انگیزه پیشرفت و نو اوری را از داخل میگیرد. دوم هیچ گونه باری از دوش قشر راننده برداشته نمیشه و عملا راننده توان خرید ندارد. و کام وارد کنندگان و افراد وابسته به انها و دلالها شیرین میشه. (طرح ضعیف و بدون مطااعه ای هست.)
آخرین اخبار