وضعیت میوه فروش‌های وانتی در اسدآباد سرانجام چه خواهد شد؟

وجود میوه فروش‌های وانتی درشهر اسدآباد به عنوان یک مسأله حل نشده باقی مانده است

وضعیت میوه فروش‌های وانتی در اسدآباد سرانجام چه خواهد شد؟به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معضل وجود میوه فروش‌های وانتی در شهر اسدآباد همچنان به عنوان یک مشکل مهم و حل نشده باقی مانده است.

از یک طرف وجود این وسایل درون شهر علاوه بر ایجاد ترافیک و در بعضی مواقع کثیف شدن خیابان‌ها به علت ریختن میوه‌های گندیده بر روی زمین و از طرف دیگر معین نشدن مکانی مناسب و مترکز برای عرضه میوه باعث شده وانتی‌ها کماکان در سطح شهر میوه‌های خود را به فروش برسانند.

قیمت پایین عرضه میوه 

وجود وانتی‌ها میوه فروش باعث شده بیشتر مردم علاقمند به خرید میوه از وانتی‌ها باشند تا مغازه‌ها اما از سوی دیگر بیکاری و مشکلات اقتصادی باعث شده بسیاری از میوه فروش‌ها از روی ناچاری به این شغل رو بیاورند.

جهت اطلاع از جزئیات  این موضوع گفت وگویی با فرماندار و شهردار اسدآباد انجام داده ایم:

درویشی، فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: انتقال میوه فروش‌ها به نقاط جدید مستلزم کار کارشناسی و دقیق است و نباید فقط به جمع آوری میوه فروشان و عدم اختصاص مکانی برای عرضه میوه این افراد اکتفا کرد.

او با بیان اینکه  به مشکلات اقتصادی مردم واقف است گفت:ما نباید فقط به خلوت شدن شهر فکر کنیم و کسب روزی این قشر شریف را نادیده بگیریم.

رئیس شورای تأمین اسدآباد در ادامه از پیش بینی یک نقطه جدید در حوالی پارک آزادگان برای تجمع میوه فروشان خبر داد و گفت:احتمالا فردا از این نقطه بازدید  و نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.

درویشی همچنین بیان کرد:بسیاری از میوه فروشان از شهر‌های همجوار در اسدآباد حضور پیدا می‌کنند که به راهنمایی رانندگی ابلاغ شده است  با میوه فروش‌های پلاک غریبه برابر مقررات برخورد شود.

فعله گری، شهردار اسدآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: ثبت مشخصات ۹۰ درصد از وانتی‌ها انجام شده است و میوه فروشان غریبه حق فعالیت در خیابان‌های اسدآباد را ندارند.

او اضافه کرد:با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری بسیاری از میوه فروشان به اجبار این کار را انجام می‌دهند، اما از طرف دیگر حضور در خیابان‌های اصلی باعث ترافیک و از بین رفتن سیمای شهر می شود.

فعله گری ادامه داد: چند نقطه برای اجتماع میوه فروشان انتخاب کرده ایم که جزییات آن در دست بحث و بررسی است.

شهردار اسدآباد در پایان گفت:فراموش نکنیم درصد بالایی  از مردم میوه خود را از وانتی‌ها تهیه می‌کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.