گل محمدی: تعطیل نکردن فوتبال بهترین تصمیم فدراسیون بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روز‌های سرخ‌ها و آغاز لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه، حواشی اطراف سرخ‌ها، زمان آغاز لیگ برتر و ... توضیحاتی را بیان کرد.

گل محمدی: تعطیل نکردن فوتبال بهترین تصمیم بود

بعد از حدود ۷۰ روز، تمرینات تیم دوباره شروع شد. این مدت دوری از فوتبال چطور بود؟

یحیی گل محمدی گفت: واقعا هفتاد روز خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم. برای ما فوتبالیست‌ها و فوتبالی‌ها خیلی سخت بود این دوران را سپری کنیم. برای من به شخصه خیلی سخت بود. این که تمرینات و مسابقات ادامه پیدا کند تصمیم خوبی بود که گرفته شد. به نظرم یک تصمیم شجاعانه گرفته شد. تمرینات ما شروع شد و از بازیکنان یک تست آمادگی جسمانی گرفتیم. شرایط بچه‌ها بد نیست و بعد از این مدت اینکه وضعیت خوبی داشته باشند، انتظار درستی نیست. به نظرم با انجام تمرینات اختصاصی و داشتن بازی‌های تدارکاتی یک ماه فرصت خوبی برای شروع مسابقات است.

برای آماده کردن دوباره بازیکنان چه برنامه‌ای دارید؟

او گفت: برای بازیکنان نگرانی ندارم، چون با نفراتی کار می‌کنیم که ذهنیت قهرمانی دارند. من در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم که این بازیکنان قهرمان به دنیا آمده‌اند. در چند ماه گذشته مشکلات مالی با تلاش اعضای هیئت مدیره به خصوص رسول پناه بخش حل شد. واقعا جا دارد از او و هیئت مدیره تشکر کنم که زحمت زیادی کشیدند تا این مشکلات حل شود. فکر می‌کنم تیم از نظر مالی به یک ثبات خوبی رسیده است. بدهی‌هایی که در فیفا داریم به زودی پرداخت خواهد شد. نگرانی خاصی وجود ندارد به غیر از مسائل بهداشتی که برای مرتفع شدن آن هر روز محل تمرین را ضدعفونی می‌کنیم. هر هفته از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم و جا دارد از بچه‌های پزشکی تیم دکتر حقیقت و علیپور تشکر ویژه‌ای کنم.

گل محمدی: تعطیل نکردن فوتبال بهترین تصمیم فدراسیون بود

گل محمدی اظهار داشت: در این ۲ - ۳ ماه برخی افراد تلاش می‌کردند به سازمان لیگ و فدراسیون فشار بیاورند و به هدف خودشان که تعطیلی لیگ بود برسند. به نظر شما هدف آن‌ها واقعا قهرمان نشدن پرسپولیس بود؟ چون دلیل علمی مناسبی نداشتند.

او خاطر نشان کرد: مساله‌ای که الان در رسانه‌ها می‌بینیم این است که همه مشاغل و حرفه‌ها باز شده است. حتی رستوران‌ها و دیگر مجامع عمومی باز شده اند تا مردم به کارشان برسند. اگر فوتبال را بخواهند تعطیل کنند تصمیم درستی نیست. در هر صورت ما تافته جدا بافته از جامعه و اجتماع نیستیم و ما فوتبالی‌ها باید در این جامعه حضور پیدا کنیم. مساله مهم این است که شغل ما فوتبال است و خود من به شخصه کار دیگری ندارم. اگر قرار است فوتبال را تعطیل کنند واقعا چه زمانی می‌خواهند شروع کنند؟ آیا باید منتظر واکسن کرونا باشیم. همه اقشار جامعه ما این مشکل را دارند و باید با این مساله کنار بیاییم. درخواستم از همه فوتبالی‌ها نه به خاطر اینکه در صدر جدول هستیم این است که فوتبال نباید تعطیل شود. تمام مخارج ما از فوتبال تامین می‌شود و اگر فوتبال تعطیل شود هم مربیان و هم فوتبالیست‌ها ضرر خواهند کرد.

گل محمدی: تعطیل نکردن فوتبال بهترین تصمیم فدراسیون بود

خیلی از هواداران نگران قرارداد بازیکنان تیم هستند؟

سرمربی پرسپولیس گفت: بخشی از تصمیم گیری برای ماندن دست خود بازیکن است. ممکن است قرارداد بازیکن تمام شده باشد و یا اینکه بندی در قرارداد داشته باشد که اگر بخواهد می‌تواند جدا شود. به هر صورت هرچقدر ما برای ماندن آن‌ها تلاش کنیم فایده‌ای ندارد. با این حال با صحبتی که در باشگاه داشتم تاکید شد که حداقل ۹۰ درصد تیم حفظ شود تا استخوان‌بندی و شاکله تیم دست نخورد.

او بیان کرد: برخی از بازیکنان مثل بیرانوند و استوکس و یکی - ۲ نفر دیگر می‌روند، اما اکثر بازیکنان با ما هستند و به باشگاه اعلام شده که به آن‌ها نیاز داریم و باید قرارداد آن‌ها تمدید شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
محروم کردن میزبانی سپاهان هم بهترین تصمیم بود
اهدا سوپرجام هم به لنگ بهترین تصمیم بود
انتخاب داورها هم بهترین تصمیم بود
فراری دادن ستاره های استقلال هم بهترین تصمیم بود
انتخاب مدیران ضعیف در استقلال هم بهترین تصمیم بود
انتخاب وزیر بهترین بهترین تصمیم ها بود
.
.
.
دوست عزیز مشکل اصلی فساد در فوتبال همین تصمیم گیری هایی است که فقط شما رو راضی نگه می دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
کاسه داغتر از آش که میگن تراکتور سازیه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۰:۴۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام ،

بهداشت بهانه تیم ها است ،
به دنبال این باشید که مجوز بهداشت برای برگزاری بازی ها را بگیرید ،

اگر نشد به دنبال اعلام نتیجه نیم فصل به عنوان نتیجه نهایی باشید .
آخرین اخبار