آزادی ۱۰۱ زندانی جرایم غیر عمد در اصفهان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت:در ماه رمضان امسال با کمک خیران و مردم نیکوکار ۱۰۱ مددجوی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند که ۹۵ زندانی در اصفهان و شش زندانی آزاد شده از شهر کاشان بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی‌زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در خصوص آزادسازی زندانیان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه رمضان امسال با کمک خیران و مردم نیکوکار ۱۰۱ مددجوی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند که ۹۵ زندانی در اصفهان و شش زندانی آزاد شده از شهر کاشان بودند.

او در خصوص مبالغ جمع‌آوری شده توسط مردم، افزود: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از کمک مردم جمع‌آوری شد همچنین ۳۲۰ میلیون تومان هم به شماره حساب‌های مربوطه برای کمک به خانواده زندانیان کمک کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان تصریح کرد: ۱۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بدهی این تعداد زندانی بود که ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون از این مبلغ توسط رضایت شاکیان تأمین شد و پرداختی ستاد دیه و کمک مردم مجموعاً چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است همچنین یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم آورده این زندانیان بوده است.

او در خصوص شیوه واریز کمک‌های مردمی و مبالغ آن، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم مستقیماً از طریق پیامک و سامانه واریز شده است، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هم از طریق شماره حساب‌های زیرنویس شده در برنامه‌های صداوسیما واریز شده است همچنین ۵۵۷ میلیون تومان هم از طریق چک بانکی تعهد شده است.

گرجی‌زاده افزود: سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم تعهد شده که به حساب واریز شود، یک میلیارد تومان از این تعهدات وصول شده، فولاد مبارکه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعهد کرده است که در مجموع پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعهد پرداختی مردم و شرکت فولاد است.

او تصریح کرد: در برنامه‌های آزادسازی زندانیان در ماه مبارک رمضان امسال ۲۳ قطعه طلا هم از طرف مردم برای آزادسازی زندانیان اهدا شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: مبلغ ۳۷۵ میلیارد تومان هم برای آزادی یک هزار و ۸۰ زندانی دیگر در زندان‌های استان اصفهان نیاز داریم که امیدواریم این مبالغ هم توسط کمک‌های خیران و مردم نیکوکار تأمین شود.

او با اشاره به افزایش آمار آزادی زندانیان در سال جاری اظهار کرد: به گفته ستاد دیه کشور، استان اصفهان وضعیت خوبی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تعداد زندانیان آزاد شده دارد و در سال‌های گذشته هم این استان رتبه اول آزادسازی زندانیان را در سطح کشور داشته است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار