دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان تاکید کرد؛

لزوم کاهش مدت زمان پرداخت بیمه خسارت تصادف به زیان دیدگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان بر ضرورت الزام بیمه‌ها به واریز مستقیم دیه سوانح رانندگی به حساب زیان دیده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان گفت: مدت زمان پرداخت خسارت به زیان دیدگان ناشی از تصادفات رانندگی باید کم شود.

قهرمانی با تاکید بر بر لزوم کاهش مدت زمان پرداخت خسارت به زیان دیدگان ناشی از تصادفات رانندگی افزود:همه شرکت‌های بیمه باید مبالغ پرداختی بابت دیه وخسارت‌های ناشی از تصادفات رانندگی را مستقیماً به حساب زیان دیدگان واریز کنند.

او گفت: با توجه به اهمیت وقت مردم، از این تاریخ به بعد تمامی شرکت‌های بیمه ملزم هستند، مبالغ پرداختی بابت دیه و خسارت‌های ناشی از تصادفات رانندگی را مستقیماً به حساب زیان دیدگان واریز کنند، مگر در شرایط خاص که باید این خسارت‌ها به حساب سپرده دادگستری واریز شود.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، افزود: برای کاهش مراجعات و اتلاف وقت مردم با توجه به وضعیت خاصی که هم اکنون از لحاظ شیوع بیماری کرونا، در آن قرار داریم، کلیه شرکت‌های بیمه باید با هماهنگی استانداری هرمزگان، به شبکه دولت متصل شوند تا مکاتبات بین دادگستری استان هرمزگان و شرکت‌های بیمه به صورت مکانیزه صورت پذیرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.