پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی یک هتل در جاجرم

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جاجرم با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی هتل یک ستاره وصال در این شهرستان گفت: این هتل امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   اسماعیل کارگرمقدم اظهار کرد: عملیات احداث هتل وصال شهرستان جاجرم با تسهیلاتی به میزان ۱۲ میلیارد ریال امسال  اتمام و بهره‌برداری می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جاجرم افزود:  این پروژه دارای ۱۴ واحد اقامتی با ظرفیت ۵۰ نفر است و تالار آن نیز به صورت دو قسمت مجزا، ظرفیت یک هزار نفر را دارد.

او ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در شهرستان جاجرم را از جمله عوامل مهم در توسعه گردشگری در این شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اقدام، ظرفیت‌های اقامتی شهرستان افزایش خواهد یافت.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از غرب به شهرستان گرمه، از جنوب به استان سمنان، از جنوب شرق به استان خراسان رضوی، از شرق به شهرستان اسفراین و از شمال شرق به شهرستان بجنورد محدود می‌شود.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.