کشف خودروهای احتکار شده این بار بیخ گوش ایران خودرو

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده از یک پارکینگ در جاده مخصوص کرج به ارزش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۲۳۳ دستگاه خودرو احتکار شده ، از یک پارکینگ در جاده مخصوص کرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان،فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخلی، که موج سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و احتکار خودرو در پارکینگ ها شده و التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

سردار محمدیان افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات پلیسی ، محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر و کارنکرده را که در پارکینگی حوالی جاده مخصوص کرج دپو شده بود را شناسایی کردند.

او گفت: در بازرسی از پارکینگ مورد نظر ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده خارجی و داخلی از جمله میتسوبیشی ، دنا، پژو پارس و ۲۰۶ که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار محمدیان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تقصیر خودمون وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
همه هم می دونن و به چشم می بینن کاری برای اصلاح این همه زشتی انجام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
چرا قانونی تصویب نمیشه که خودروهایی که بیش از سه ماه از خروجشان از کارخانه بگذرد دیگر پلاک نشوند . اونوقت ببینم دیگه خودرویی احتکار میشه ؟! شک نکنید که تاثیر بسیار شدیدی روی کاهش احتکار و دلالی خودرو خواهد داشت .
پیگیر این موضوع باشید . چرا چنین قانونی تصویب نمیشه ؟ چرا لقمه را دور سرمون میچرخونیم ؟ اگر خودرو کالایی مصرفی است اصلا چرا پلاک شده از کارخانه خارج نشود ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
آخی بیخ گوش چقد جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
ایران خود رو همه این اینکارها زیر سر خودشه
-
حمید
۰۹:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
اگه انحصار فروش خودرو وجود نداشت این مسائل هم وجود نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ربیعی
۰۶:۴۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
اگر درسال ۹۷ قوه قضائیه به امر توزیع عادلانه خودرو ورود میکرد قیمت پراید ۱۲ میلیون تومانی سربه آسمان نمی کشید که حالا ۷۵ میلیون باید قیمت گذاری شود .؟؟؟ بیش از ۴۵ درصد سهام این دو شرکت خودرو سازی متعلق به مدیران ومعاونین وزیران دولتی است. خصوصی سازی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
نتیجه آن مهم است بعد از کشف خودروها احتکار شده چه کار مفیدی انجام شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین کاظمی
۰۰:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
اغلب پارکینک های جاده مخصوص کرج وجاده شهریار خودرو های احتکار شده پر است.خود روهایی که با مجوز از ایران خود رو وسایپا با قیمت دولتی خریدند ودر بازار با حداقل بین 30 تا 40 درصد بالای قیمت می فروشند؟؟؟؟وخیلی ها هم خبر دارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
واقعا ک نامرد هستن این ادمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
آقای نیروی انتظامی، لطفا یه سر به پارکینگ کارخانه ایران خودرو بزنید و ببینید که چقدر ماشین اونجا انبار شده!!!!
چرا دو سال باید تو نوبت باشیم و هنوز حاضر به تحویل خودرو نباشند!!!؟؟؟؟
چرا هیچ فشاری روی ایرانخودرو برای تحویل ماشینهای معوقه ندارید!!!؟؟؟
چرا یک انسان و مسئول واقعی نیست که به این وضعیت رسیدگی کند؟؟؟!!!!
تا کی ما باید چشم انتظار باشیم!!!!؟؟؟؟