نصر اصفهانی: باشگاه صنعت نفت شرایط قرنطینه بازیکنان را ندارد/ طرف حساب ما اسکوچیچ است نه فدراسیون فوتبال

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به مشکلات مالی نمی‌توانیم طبق پروتکل‌های بهداشتی کل اعضای تیممان را قرنطینه کنیم.

حسن نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انجام تست کرونای بازیکنان این تیم اظهار داشت:  دیروز بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا دادند و امروز جواب تست کرونای آن‌ها به دستمان می‌رسد. بعد از تست کرونا جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد و درباره تمرینات و شرایط تیم تصمیم گیری  می کنیم. همه تصمیمات ما منوط به تست کرونا است و  امیدوارم بازیکنان ما به کرونا آلوده نشوند.

طرف حساب ما اسکوچیچ است نه فدراسیون فوتبال

او  درباره پرداخت غرامت ۱۴۰ هزار دلاری دراگان اسکوچيچ (سرمربی تیم ملی) از طرف فدراسيون فوتبال بیان کرد: قبلا این موضوع توسط فدراسیون فوتبال بحث شد و ما هم به این درخواست پاسخ دادیم. طرف حساب ما شخص دراگان اسکوچیچ است و او باید در رابطه با این پرونده از ما تقاضای تشکیل جلسه بدهد نه فدراسیون فوتبال و یا حتی وزارت ورزش و جوانان. منتظر هستیم فیفا طی روز‌های آینده جواب این پرونده را بدهد. تا جایی که شد به اسکوچیچ زمان دادیم و حتی از او درخواست کردیم جواب ایمیل ما را بدهد. وقتی بی میلی او را دیدیم ترجیح می‌دهیم فیفا کار خودش را در این پرونده انجام دهد.

توانایی قرنطینه کردن بازیکنان کرونایی را نداریم

رئيس هيئت مديره باشگاه صنعت نفت درباره شرايط اين تيم عنوان کرد: به لحاظ مشکلات مالی امکان برگزاری اردوی متمرکز را نداریم. شرایط خوبی هم در جدول رده بندی داریم و تنها  ۴ پله با تیم دوم فاصله داریم و حتی امکان گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم، اما باز هم به قضیه برگزاری لیگ معترض هستیم و به هیچ عنوان به برگزاری مسابقاتمان در استان‌های دیگر راضی نمی‌شویم. سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی در همه تیم‌ها برای ما اولویت دارد.   از طرفی عنوان شده است در صورتیکه بازیکنی به کرونا مبتلا شود کل تیم باید قرنطینه شوند که همچین امکانی برای باشگاه ما با توجه به شرایطی که داریم ممکن نیست.  

به برگزاری لیگ با اين شرايط معترض هستیم

او ادامه داد: آبادان در وضعیت قرمز قرار دارد و شهر تقریبا تعطیل است و بار‌ها مخالفتمان را با نامه نگاری به برگزاری مسابقات لیگ اعلام کرده ایم. مشکلات استان خوزستان در خصوص ویروس کرونا با سایر استان‌های سفید متفاوت است. اما در این خصوص سازمان لیگ هنوز به نامه ما پاسخ رسمی نداده است.  

مهار کرونا با این شرایط در فوتبال مشکل است

نصر اصفهانی درباره ارسال نامه ۴ باشگاه لیگ برتری به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر انصراف از بازی‌ها واکنش نشان داد و عنوان کرد: در آبادان هم مشکلات تیم بسیار بوده و مهار کرونا در این شرایط واقعا مشکل است. ما هم قبلا اعتراضمان را به برگزاری لیگ برتر اعلام کردیم و خواهشمندیم در این رابطه فکری شود.  


بيشتر بخوانيد: ماجرای فسخ قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال جدی است؟


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.