کشف تخلف در دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کشف تخلف ۶۵۳ میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: بازرسان این سازمان در پی دریافت گزارش کتبی یکی از شهروندان گرامی مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

او افزود: پس از بازرسی‌های بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات تخلف عدم ایفای تعهدات (ماده ۱۹ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان) شرکت مورد نظر در ارائه خدمات قانونی و بموقع بلیط پرواز به مقصد مورد نظر محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ ۶۵۳ میلیون ریال در حق دولت و شاکی تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر رعایت حقوق شهروندان توسط دفاتر و مراکز خدماتی از تمامی مدیران مربوط خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار