روستای احمد فداله، مقصد کمک‌های مومنانه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی کمک‌های مومنانه بین اهالی روستای احمد فداله دزفول توزیع شد.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص برپایی رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح مواسات، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و موادغذایی در مناطق محروم و کم برخوردار استان در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: روستای احمد فداله در شهرستان دزفول، مقصد جهادگران جبهه جهادی منتظران خورشید و امدادگران کمیته امداد قرار گرفت و جهادگران و امدادگران با عبور از مسیر سنگلاخ کوهستانی و صعب العبور اقدام به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با هدف برپایی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به ارزش ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال کردند.

موصلی اظهار داشت: هر بسته معیشتی شامل؛ ۲ کیسه آرد، برنج، مرغ منجمد، لوبیا، نخود، عدس، رب گوجه، روغن و همچنین ماسک بود که به خانواده‌های مددجو و نیازمند منطقه اهداء گردید که با همکاری ستاد اجرایی فرمان ۲۱۵ تن مواد غذایی و بوسیله ۸۳ وانت نیسان صورت گرفت.

منطقه کوهستانی و سخت گذر احمد فداله که در بخش شهیون شهرستان دزفول واقع شده با شهر دزفول حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.