فردا، اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در قزوین

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی فردا در قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان در ستاد همدلی و کمک مومنانه که به تجلیل از خبرنگاران فعال استان در مدت شیوع کرونا اختصاص داشت، گفت: فردا مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در مصلای نمازجمعه اجرا می‌شود.

طاهرخانی افزود: هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی هم توسط هلال احمر در روز پنجشنه توزیع می‌شود و در این حوزه بهزیستی و کمیته امداد هم اقدامات بسیار خوبی داشتند.

بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم در این نشست گفت: در رزمایش کمک مومنانه، خیران و مشارکت‌های مردمی هلال احمر ۴۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بهزیستی ۱۵ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال، ورزش و جوانان ۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون و جهاد کشاورزی ۹۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مساعدت کردند.

قبادی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این نشست گفت: در دوران شیوع کرونا حتی یک بیمار پشت در‌ها نماند و همه پذیرش شدند و توجه نظام درمان و بهداشت ما به همه بیماران به شکل یکسان بود.

قبادی گفت: با تمامی سختی‌ها و مشکلات موجود در این مدت، خبرنگاران درک درستی از موضوع داشتند و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کردند که نشان از فهم و درک بالای آن‌ها است.

معاون استاندار با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در استان، افزود: در این طرح، در مرحله اول ۲۲ هزار بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۵ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد که این آمار به جز بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان‌ها و توسط دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار