برقراری مجدد پرواز‌ها در مسیر تبریز- کیش

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از برقراری مجدد پرواز‌های این فرودگاه در مسیر کیش- تبریز- کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رامین آذری  مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی  روز سه شنبه در گفت و گویی اعلام کرد: پرواز کیش- تبریز- کیش با شماره پرواز ورودی ۹۷۳ و خروجی ۹۷۲ توسط شرکت هواپیمایی ایرتور با هواپیمای A ۳۰۰-۶۰۰ از روز دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ شروع شده است.

او اظهارداشت: این پرواز‌ها در مسیر کیش- تبریز- کیش در روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه انجام خواهد شد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر کیش- تبریز- کیش از ۱۹ اسفند ماه ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود.

 

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در ارتفاع ۱۴۹۴ متری از سطح دریا در زمینی به مساحت ۵۲۹ هکتار در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته فعال است.

این فرودگاه با روزانه ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی به دلیل واقع شدن در مرز و کریدور‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) که بیشتر از مبدا و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود، نقش بسیار مهمی دارد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار