در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بارش پراکنده در برخی نقاط کشور/ ماندگاری هوای گرم تا اوایل هفته آینده در تهران

کارشناس هواشناسی گفت: طی امشب و فردا در برخی نقاط کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: طی امشب و فردا در برخی نقاط سواحل دریای خزر و  در بخش‌هایی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس، استان مرکزی، قم، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه غربی اصفهان، بخش‌هایی از فارس و دامنه‌های البرز واقع در استان‌های البرز، قزوین، زنجان، سمنان و ارتفاعات تهران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در اغلب مناطق کشور جو آرام است.

گودرزی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور واقع در استان سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل، شرق خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی و کرمان وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک خواهیم داشت که در این مناطق منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

به گفته وی، از امروز تا پایان هفته مناطق شمال آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم است.

ماندگاری هوای گرم تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تهران پدیده خاصی ندارد، بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف و شب همراه با وزش باد ملایم است.

گودرزی ادامه داد: طی امروز و فردا احتمال بارش خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان تهران وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با بیان اینکه ماندگاری هوای گرم تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، تصریح کرد: امروز بیشینه دمای تهران ۳۶ درجه سانتی گراد و فردا کمی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار