فعالیت ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان در حال خدمت رسانی به نیازمندان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان گفت: مرکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد تشکیل می‌شود و در سایر نقاط نیز با حضور فعالان عرصه‌های خدمت به نیازمندان شکل می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین افتخار دارد که نخستین مرکز نیکوکاری را در نیرو‌های مسلح راه اندازی کرده است و خوشبختانه پرسنل لشگر ۱۶ زرهی قزوین در این زمینه پیشگام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: شکل گیری مراکز نیکوکاری در میان فرهنگیان و سایر اقشار نیز از برنامه‌های جدی امداد است و در حال حاضر نیز دو مرکز نیکوکاری در دو ناحیه یک و دو آموزش و پرورش قزوین فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرهادی اعلام کرد: در مرکز نیکوکاری حساب بانکی به نام اعضای آن مرکز افتتاح می‌شود و خود اعضای هیئت مدیره و سایر اعضا کمک‌های مردم را جمع آوری و خودشان نیز برای نیازمندان هزینه می‌کنند و کمیته امداد در این زمینه تنها نقش نظارتی دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: فعالیت موسسه‌های خیریه و مراکز نیکوکاری که به صورت مردمی است مورد استقبال کمیته امداد است و ما به هیچ وجه این مراکز را در مقابل و یا در رقابت با خود نمی‌بینیم.

فرهادی یادآورشد: کمیته امداد آمادگی دارد تا در محله‌های مختلف و حتی در میان گروه‌های صنفی و شغلی مختلف همچون کانون کارشناسان، مرکز نیکوکاری ایجاد کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار