آغاز ثبت نام از داوطلبان استخدام در نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از استخدام ۵۰۰ نفر در نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پذیرش و گزینش جوانان در نیروی انتظامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تعامل مطلوب با سلسله مراتب فرماندهی در سه سال اخیر توانستیم بیش از ۹۰۰ نفر از فرزندان بومی این استان را جذب و استخدام کنیم.

سردار مهدی انصاری افزود: ما به دنبال گزینش و جذب پلیسی هستیم که در تراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دارای ویژگی‌های تدین، تخصص، روحیه جهادی و انقلابی، با اصالت، چابک و حرفه‌ای و خوش برخورد باشد.

او با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر توانستیم تاکنون شرایط جذب و استخدام ۷۶۵ نفر از فرزندان بومی این استان را فراهم کنیم و ۱۵۰ نفر دیگر را با معرفی به هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان‌های تهران بزرگ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان استخدام کنیم بیان کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به لطف الهی توانستیم رتبه برتر کشوری در بحث گزینش و استخدام را در کشور کسب کنیم.

او گفت: از هفتم خرداد ماه ۱۳۹۹ نام نویسی ۵۰۰ نفر از جوانان غیور و غیرتمند و ولایی استان را آغاز خواهیم کرد که علاقه‌مندان و واجدان شرایط به مدت شش روز می‌توانند به هسته گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان واقع در بلوار امام خمینی (ره) نبش گلستان ۱۱ شهر یاسوج مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.