معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های شهری تاکید کرد:

رعایت معیارهای فنی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان

مناف هاشمی از برخی پروژه‌های مهم شهری بازدید و بر ضرورت رعایت بیش از پیش معیار‌های فنی و مهندسی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مناف هاشمی، در این بازدید میدانی که با همراهی وحید سرلک، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک انجام شد، با رصد بخش‌های مختلف پروژه زیرگذر کوی نصر، ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم را برای آسان‌سازی حمل‌ونقل و ارائه خدمات مطلوب به مردم یادآور شد.

هاشمی همچنین به منظور امکان‌سنجی احداث یک ایستگاه مترو در ادامه خط ۳، مجاورت بیمارستان در دست ساخت «حکیم»، در منطقه ۱۸ حاضر شد و از نحوه توسعه و اجرای این خط و مجتمع‌های ایستگاهی آن دیدن کرد.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه به منطقه ۹ رفت و از پروژه تونل زیرگذر استادمعین – آزادی نیز بازدید و بر رعایت تمامی معیار‌های فنی و مهندسی در ساخت پروژه‌ها بویژه ارتقای سطح ایمنی، روان‌سازی ترافیک، کاهش میزان آلودگی هوا و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده تاکید و دستورات لازم را درخصوص وضعیت تردد خودروها در این زیرگذر صادر کرد.

برپایه این گزارش، وحید سرلک، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک هم در این بازدید، توضیحات لازم را درخصوص جزئیات و فرایند پیشرفت پروژه‌های یادشده ارایه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار