فراخوان نمایش‌های کوتاه عروسکی "پرده شیشه ای"

مدیر دفتر تخصصی تئاتر گفت: فراخوان تولید نمایش‌های کوتاه عروسکی با عنوان "پرده شیشه ای" به صورت غیر حضوری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان مهدی شفیعی مدیر دفتر تخصصی تئاتر گفت: فراخوان تولید نمایش‌های کوتاه عروسکی با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری با عنوان"پرده شیشه ای" توسط دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای اصفهان اعلام شد.

او  اظهار کرد: این فراخوان در موضوعات حس تعلق به شهر، مشارکت شهروندان در اداره شهر، حفظ و نگهداری از کالبد شهر (پارک ها، فضای سبز، ابنیه تاریخی و ...)، روابط اجتماعی (بهبود روابط بین فردی، کنترل خشم و ...) اعلام شده است.

مهدی شفیعی با بیان اینکه این فراخوان، ملی است، ابراز کرد: فراخوان "پرده شیشه ای" از اواسط اردیبهشت ماه اعلام شده و علاقه‌مندان تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را با تکنیک آزاد و کیفیت تصویری و صوتی عالی تا حداکثر مدت زمان ۱۰ دقیقه به صورت افقی با رعایت ضوابط و شئونات لازم به شماره واتس آپ ۰۹۱۳۰۵۲۳۰۰۱ ارسال کنند.

مدیر دفتر تخصصی تئاتر افزود: از بین آثار ارسالی، ۳۰ نمایش عروسکی تولید شده که طبق ضوابط و شرایط فراخوان باشد از کارگردان طرح خریداری و از اواخر خرداد ماه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۲۱۹۸۸۴۱۸۷ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار