تامین مسکن کارکنان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت:۲۶۰ واحد مسکونی با هدف تامین مسکن کارکنان تیپ ۲۹۲ زرهی و ارتقاء سطح معیشت و منزلت آن‌ها احداث شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ بابک جلائیان علیزاده فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول  گفت: ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: این طرح با وجود تحریم‌ها و کمبود بودجه در سطح ملی و با اعتبارات نزاجا اجرا شد ،پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم با کمک شرکت عمران آبشار اسپادانا اجرا شده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با اشاره به اینکه واحد‌های مسکونی برای تامین مسکن کارکنان و ارتقای سطح معیشت و منزلت آن‌ها احداث شده‌اند تصریح کرد: شامل ۵ بلوک ۱۴ طبقه که هر طبقه دارای چهار واحد ۸۵ مترمربعی است که با مشاعات هر واحد ۱۰۷ مترمربع می‌شود.

سرهنگ جلائیان علیزاده گفت: ۲ هزار مترمربع فضای سبز، چهار هزار متر جدول و ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در این مجتمع مسکونی اجرا شد و طرح‌های مسکونی نیروی زمینی ارتش در خوزستان  در شوشتر، اهواز و اندیمشک اجرا شده‌اند که امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره برداری می‌رسند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولیامام جمعه دزفول نیز بیان داشت: نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند و عزت و استقلال را به کشور برگرداندند، افزود: کشتی‌های نفت کش ما بواسطه استقامت و پایداری ملت با صلابت و غرور پوزه استکبار جهانی را به زمین زدند و سرافرازانه در سواحل ونزوئلا پهلو گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.