ایجاد شغل برای جوانان خوزستانی با کمک بنیاد برکت

رئیس بنیاد برکت خوزستان از ایحاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شتغلی در ایتان با کمک این بنیاد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدجعفر حجازی رئیس بنیاد برکت خوزستان گفت: برای سال ۹۹، اجرای بیش از ۵ هزار طرح و ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در نظر گرفته شد که طرح‌های اشتغال‌زا اجتماع محور از طریق کمیته اشتغال شهرستان تصویب و تایید می‌شوند؛ همچنین سقف تسهیلات برای هر فرد کارآفرین ۴۰۰ میلیون ریال است.

او بیان داشت: ۴ هزار و ۶۸۸ طرح، پارسال با حجم سرمایه‌گذاری و مشارکت ۴ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال در خوزستان تحقق یافت که منجر به بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلیدر زمینه‌های پرورش دام سبک و سنگین، مشاغل خرد خانگی، صنایع دستی، کاشت زعفران، پرورش قارچ، قالی بافی، ایجاد گلخانه، تولید پوشاک بود.

حجازی تصریح کرد: این بنیاد برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی، با تمرکز بر اشتغال اجتماع محور نسبت به شناسایی، بازدید میدانی، اهلیت سنجی و ... کارآفرینان اقدامکرده و متناسب با طرح‌های اشتغال‌زا تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

 رئیس بنیاد برکت خوزستان ادامه داد: بنیاد برکت از طریق وام حمایتی راه را برای مردم در مسیر تولید هموار می‌کند که لازمه این اقدام ارتباط بین مردم و ستاد است.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با اعتبارات مطلوب این ستاد در حوزه اشتغال‌زایی شاهد جهش خوبی در رونق تولید و رفع بیکاری مناطق استان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.