پخش بیش از ۳۷ هزار دقیقه برنامه رمضانی در شبکه اشراق

مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان در مجموع ۳۷ هزارو ۳۰۹ دقیقه برنامه در صداوسیمای زنجان تولید وپخش شد.

پخش بیش از ۳۷ هزار دقیقه برنامه رمضانی در شبکه اشراقبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تبریک عید سعید فطر و حلول ماه شوال المکرم گفت: صداوسیمای مرکز زنجان امسال هم در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در سطح استان و بهره گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، تقویت روحیه همدلی و کمک به همنوعان و انتقال معارف ناب اسلامی در مجموع ۳۷ هزارو ۳۰۹ دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید، تأمین و پخش کرد.

او افزود: بهره گیری از حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، تعاملی بودن و استفاده از مشارکت مخاطبان در برنامه‌های مختلف، معرفی موسسات خیریه و خیرین و نیکوکاران در برنامه ها، انعکاس ویژه جشن گلریزان، تاکید بر مجاهدت مدافعان سلامت در برابر بیماری کووید ۱۹، مشارکت موثر در جلب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ارتباط با شبکه‌های سراسری، پخش زنده مراسم شب‌های قدر، پخش زنده مراسم گرامیداشت یاد شهداء سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا و پخش زنده ویژه برنامه سحری از صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های امسال صداوسیمای مرکز زنجان در این ماه مبارک بود.

سید محسن لطیفی اظهار کرد: شبکه اشراق با ویژه برنامه‌های افطارلیق، اوباشدانلار، بازپخش جمع خوانی قرآن در حسینیه اعظم، سی مسجد سی منبر، حافظان وحی، شب‌های قدر، گرامیداشت روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر و.. مجموعا بمدت ۲۲ هزارو ۳۴۹ دقیقه، همراه مومنان روزه دار بود و سایر برنامه‌های روتین سیماهم در کنار ویژه‌های شبکه اشراق رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان در خصوص برنامه‌های رادیویی افزود: شبکه استانی صدا هم با برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌هایی مانند آیلار آیی، افطارلیق، اوباشدانلار، شریعت یولی، اسرار نماز، تکرارجزء خوانی قرآن وسایر برنامه‌های روتین و تامینی مجموعا بمدت ۱۳۲۵۲ دقیقه همگام با مخاطبان خود بود.

او تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار نیز در کنار سایر معاونت تولیدی با تهیه و پخش خبر‌ها، گزارش‌ها و تفسیر‌های رادیویی و تلویزیونی، اخبار مکتوب و... به مدت بیش از  یکهزارو ۷۰۷ دقیقه به ماه مبارک رمضان و موضوعات پیرامون آن پرداخت.

علاوه بر این رادیو نما با تولید و بازپخش ۴۵۰ اسلاید و معاونت فضای مجازی با انتشار ۲۱۰ مورد ویدئو، خبر، پادکست، کلیپ و آلبوم مجموعا بمدت ۱۳ هزارو ۴۴۵ دقیقه به ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های پیرامون آن پرداختند.

رئیس رسانه استانی تصریح کرد: در مجموع تلاش کردیم با بهره گیری از تمام توان، نیرو‌ها و امکانات لحظات دلنشین همراه با معرفت و معنویت را برای هم استانی‌های عزیز در ماه ضیافت الهی فراهم نماییم که امید است این تلاش‌های شبانه روزی مورد قبول حضرت حق و افزایش رضایتمندی مخاطبان باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.