افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر طی ۲ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مطالبات به حق مردم است و همواره از اولویت‌های اصلی در ماموریت‌های پلیس می باشد.

او ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان مهران و همکاری بسیار خوب شهروندان ، پلیس مهران طرح‌های مختلفی را درخصوص برخورد و مبارزه با قاچاقچیان و همچنین تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان مهران ، برنامه ریزی و عملیاتی کرده است.

شهبازبیگی اظهار کرد: در نتیجه اجرای این طرح‌ها در ۲ ماه اول سال جاری ، کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با تاکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی در برخورد جدی با قاچاقیان موادمخدر، بیان کرد : مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی است و آحاد جامعه باید در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید محقق شود .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.