ازدحام غیرقابل پیش بینی مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ازدحادم غیر قابل پیش بینی مراجعان درمرکز تعویض پلاک ایلام و دفاترخدمات خودوریی سراسر استان ایلام در روز‌های اخیر خبر داد.

ازدحام غیرقابل پیش بینی مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در رابطه با دلایل اصلی افزایش ناگهانی تعداد مراجعان به مرکز تعویض پلاک، گفت:خارج کردن و انتقال پلاک‌های فعال به خریداران خودرو جهت رفع محدودیت ثبت نام در پیش فروش‌های ایران خودرو و شرکت سایپا، تعطیلی دو ماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا و مسائلی از این دست از جمله دلایل افزایش حجم متقاضیان می‌باشد.

او با بیان اینکه حجم مراجعان در چند روز اخیر بطور قابل ملاحظه و غیرقابل پیش بینی افزایش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های زیر ساختی و تجهیزاتی امکان ارائه خدمات به این تعداد از متقاضیان در مرکز تعویض پلاک استان ایلام وجود ندارد.

کهزادی با اشاره به اینکه عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش‌های قولنامه‌ای خودرو و بی تفاوتی نسبت به موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است، اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه در بازه زمانی کوتاه نمی‌توانیم تعداد غرفه‌ها را بیش از این افزایش دهیم، از شهروندان خواست: تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجع غیرضروری به این مرکز خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
چرا استان ایلام فقط یه مرکز تعویض پلاک با دو غرفه داره ?
قبلا هم مشکل ازدحام جمعیت داشتیم