استاندار اردبیل:

پروتکل بازگشایی آب‌های گرم استان تدوین می‌شود

استاندار اردبیل گفت: جهت بازگشایی مجدد پروتکل بهداشتی خاص برای آب‌های گرم استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی تدوین و مصوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از شهرستان مشکین شهر گفت: خوشبختانه هتل ها و برخی از مراکز گردشگری با تدوین اصول بهداشتی در هفته های گذشته باز شدند و با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت خود را ادامه می دهند.

او با بیان اینکه استان اردبیل دارای ظرفیت گردشگری فراوان و آب های گرم زیاد است افزود: برای اینکه مسافران با اطمینان خاطر و فراغ باز به استان سفر کنند و خطری از بابت کرونا این افراد را تهدید نکند باید هم مردم استان و هم مسافران پروتکل بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

استاندار اردبیل از تکمیل تله سیژ شابیل خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح بکار می گیریم تا پذیرای خوب مسافران در بخش های مختلف گردشگری باشیم.

بهنام جو همچنین مجموعه قوتور سویی را یکی از جاذبه های توریستی و درمانی بر شمرد و گفت: این آب گرم نیز با اقداماتی که آب منطقه ای انجام می دهد تا پایان شهریور ماه امسال بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار