رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود:

۱۰ هزار گردشگر از جنگل ابر و قطری شاهرود بازدید کردند

حمیدرضا حسنی گفت: طی تعطیلات عید فطر ۱۰ هزار گردشگر از جنگل ابر و قطری شهرستان شاهرود بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا حسنی رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود با بیان اینکه طی تعطیلات عید سعید فطر افزون بر ۱۰ هزار گردشگر از مناطق نمونه گردشگری جنگل ابر و قطری شاهرود بازدید کردند، گفت: جاذبه‌های طبیعی شهرستان در تمام طول سال پذیرای علاقمندان به طبیعت‌گردی بوده است.

او افزود: پس از مناطق نمونه گردشگری جنگل ابر و قطری، آبشار تنگه داستان مجن با ۹ هزار و ۵۰۰ نفر، منطقه نمونه گردشگری فرح‌زاد و چشمه هفت رنگ با بیش از هشت هزار نفر و جنگل اورنگ با شش هزار نفر از دیگر مناطق پربازدید شهرستان بودند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود از اقامت نزدیک به هفت هزار نفر طی تعطیلات عید سعید فطر در شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این میزان گردشگر در این تعطیلات برای شهرستان شاهرود بی سابقه بوده است.

حسنی در ادامه تصریح کرد: شاهرود دارای یک شهر نمونه گردشگری، هشت منطقه نمونه گردشگری و هشت روستای هدف گردشگری است که همواره آماده میزبانی از گردشگران در تمام ایام سال هستند.

او افزود: کار ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام و خرقان نیز در دست اقدام قرار دارد که مراحل و روند خود را طی می‌کند که امیدواریم این رویداد بتواند سهم گردشگری شهرستان شاهرود را ارتقا بخشد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار