رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر:

۵۰۰ بسته حمایتی بین مددجویان مهدی‌شهر توزیع شد

هدی ناظمی گفت: ۵۰۰ بسته حمایتی طی رزمایش کمک مؤمنانه بین مددجویان بهزیستی مهدی‌شهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر با بیان اینکه ۵۰۰ بسته حمایتی طی رزمایش کمک مؤمنانه بین مددجویان بهزیستی مهدی‌شهر توزیع‌شده است، گفت: بهزیستی شهرستان با موضوع کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا ضمن اطلاع‌رسانی به مؤسسات خیریه تحت نظارت، اطلاع‌رسانی به خیران و شرکت در جلسات هماهنگی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و شرکت در رزمایش استانی مواسات و کمک‌های مؤمنانه کرده است.

او بابیان اینکه بسته‌های حمایتی اقلامی نظیر برنج، روغن، پنیر، خرما، تن ماهی، ماکارونی و غیره را در بردارد، افزود: ارزش تقریبی هر بسته دو میلیون ریال بود که بین مددجویان مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و فولاد محله توزیع‌شده است.

رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه این شهرستان یک هزار و ۳۳۳ نفر مددجو را تحت پوشش خود دارد، ابراز داشت: در مهدی‌شهر یک مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، یک مرکز بیماران روان مزمن ویژه بانوان و تعداد پنج مؤسسه خیریه با ۱۶ نفر پرسنل در حال ارائه خدمات به مددجویان است.

ناظمی بابیان اینکه ۹۸۳ پرونده توان‌بخشی و ۳۵۰ پرونده حوزه اجتماعی در مهدی‌شهر وجود دارد، تصریح کرد: از این میزان ۲۴۵ پرونده مربوط به زنان، ۲۵ پرونده چند قلو و پنج پرونده امداد بگیران را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت این شهرستان در سال گذشته به تعداد ۳۱۲ نفر و مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی به ۸۰ نفر از افراد مراجعه‌کننده ارائه خدمات کرده است، افزود: در حوزه توان‌بخشی تعداد ۴۵۰ پرونده به مراکز تحت نظارت واگذار شد تا خدمات لازم اجرایی شود.

رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه مرکز جامع نگهداری بیماران اعصاب و روان این شهرستان نیز دایر است، اضافه کرد: این مرکز به ۵۰ نفر از توان‌خواهان تحت پوشش خدمات مراقبتی و نگهداری ارائه می‌کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار