بهره برداری از یک دستگاه سی تی اسکن در سلماس

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی،یک دستگاه سی تی اسکن در سلماس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلسه‌ای به منظور بررسی آخرین وضعیت اپیدمیولوژیک بیماری کرونا در شهرستان سلماس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و معاونین بهداشت و پژوهش و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی درباره وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا گفت: از آغاز اپیدمی در آذربایجان غربی شاهد اتحاد خوبی میان مسئولین ارگان‌ها بودیم که همین موضوع موجب تسریع در روند انجام کار‌ها شد و توانستیم بیماری را کنترل کنیم.

جواد آقازاده درباره اقدامات شهرستان‌ها افزود: هر کدام از شهرستان‌ها که در آن، مسئولین با یکدیگر هماهنگی بیشتری دارند، اقدامات حوزه مقابله با کرونا به خوبی انجام می‌شود که شهر سلماس نیز از جمله شهر‌هایی است که در آن هماهنگی خوبی بین مسئولین ایجاد شده است.

او با بیان اینکه در استان هیچ شهری در وضعیت سفید نیست، افزود: بیشتر شهر‌های استان در وضعیت زرد بوده و برخی شهر‌ها نیز در وضعیت قرمز قرار دارند و می‌بایست تا یافتن درمان قطعی این بیماری، بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده در مهر و آبان ماه با بیماری‌های آنفلوانزا و کرونا به طور همزمان درگیر می‌شویم که می‌بایست خود را از لحاظ تجهیزات پزشکی به امادگی لازم برسانیم.

دکتر آقازاده افزود: آذربایجان غربی از لحاظ تجهیزات مورد نیاز در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و کمبودی از لحاظ تجهیزات ندارد.

وی درباره تجهیز بیمارستان سلماس ابراز کرد: به منظور تجهیز بیمارستان سلماس برای مقابله با بیماری کرونا، یک دستگاه سی تی اسکن نصب شده و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.