معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

۷۰۰ کیلومتر از خیابان‌های تهران فاقد پیاده راه هستند

صبوری دیلمی با بیان اینکه بین ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر از پیاده راه‌های شهر تهران نامناسب هستند، گفت: ۷۰۰ کیلومتر هم خیابان‌هایی داریم که اصلا پیاده راه ندارند.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مناسب سازی پیاده راه‌های تهران در دست اقدام است، گفت: تلاش می‌کنیم وضعیت پیاده راه‌ها به شکلی شود که افراد معلول و کم توان هم به راحتی از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تجهیر پیاده راه ها به مسیر‌های دوچرخه و مبلمان شهری هم در دست اقدام است، افزود: تلاش می‌کنیم به گونه‌ای پیاده راه سازی کنیم که پیاده راه‌ها مجهز به مسیرهای دوچرخه و مبلمان شهری باشند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه شهر تهران بین ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر پیاده راه دارد که بیشتر آن‌ها وضعیت نامناسبی دارند و باید بهسازی شوند، تصریح کرد: ۷۰۰ کیلومتر هم خیابان‌هایی داریم که اصلا پیاده راه ندارند.

صبوری دیلمی با بیان اینکه مجموع پیاده راه‌های تهران ۲۰ هزار کیلومتر می‌شود، افزود: اگر سالی ۵۰۰ کیلومتر پیاده راه را بازسازی کنیم، ۴۰ سال طول می‌کشد و این عدد بالایی است که البته با توجه به بزرگی تهران کوچک هم هست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ساخت و بازسازی ۵۰۰ کیلومتر پیاده راه جزء برنامه‌های اصلی مدیریت شهری در سال جاری است.


بیشتر بخوانید:

بهسازی پیاده رو‌های خیابان کریمخان زند با روش‌های نوین اجرایی

واکنش چمران به حاشیه سازی بررسی باغ ها در شورای شهر

آخرین جزئیات از اجرای طرح‌های محله محور در سطح منطقه ۲


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار