ادای احترام پرسنل ایرانی به پرچم کشورمان پس از پهلوگیری نفتکش در بندر ال پالیتو

یکی از پرسنل کشتی Fortune پس از پهلوگیری نفتکش ایرانی در بندر ال پالیتو برای ادای احترام به جمهوری اسلامی ایران اقدام به بوسیدن پرچم کشورمان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از متحد خود، ونزوئلا، ۵ فروند نفتکش را که حامل سوخت بودند از طریق تنگه جبل الطارق و آب‌های آزاد به ونزوئلا اعزام کرد. نفتکش‌ها با وجود تحریم‌های آمریکا علیه ایران با موفقیت به سمت ونزوئلا عازم شدند.

فورچون اولین نفتکش ایرانی بود که وارد محدوده منطقه ویژه اقتصادی در آب‌های سرزمین ونزوئلا شد و پس از آن چهار کشتی دیگر فارست، فاکسون، پتونیا و کلاول وارد این محدوده آبی شدند. از این رو اخیرا تصاویری از دریانورد شرکت ملی نفتکش ایران و از پرسنل کشتی Fortune پس از پهلوگیری در بندر ال پالیتو در مراسم استقبال منتشر شده است که نشانگر بوسیده شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط یکی از پرسنل نفتکش ایرانی است. تصویر این فرد که سعی داشته به کشور ایران ادای احترام کند حالا در فضای مجازی به عنوان نماد غرور ملی ایران شناخته می‌شود.

در ادامه تصویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

ادای احترام به پرچم ایران پس از پهلوگیری نفتکش در بندر ال پالیتو


بیشتر بخوانید: ونزوئلا بابت پیش خرید سوخت ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخته است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
از شما عزیزان بسیار ممنونیم ، چون واقعا از جان گذشتن را به ما درس دادید ، معلوم نبود چه خواهد شد اما شما با شهامت و جسارت هم برای ما افتخار آفریدید و هم لرزه بر پیکره دشمن انداختید .
درود بر شما عزیزان و درود بر همه جان برکفان میهن
آخرین اخبار