افزایش آمار بستری افراد مبتلا به کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : افزایش آمار بستری افراد مبتلا به کرونا در استان بسیار نگران کننده است و در صورتیکه این روند ادامه یابد به طور قطع با طغیان بیماری مواجه خواهیم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : شکست کرونا مستلزم همدلی، هم افزایی و همراهی مسوولان دانشگاه و بویژه کادر بهداشتی درمانی در مقابله با این بیماری است.

او گفت : مردم باید رعایت نکات بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستانی موردنیاز و برای رفاه حال بیماران مبتلا به کووید۱۹ و تسریع در روند درمان آنها، دستگاه جدید اکسیژن ساز برای بیمارستان فارابی خریداری خواهد شد.

مرادی افزود: نیروی انسانی موردنیاز برای تسریع در فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا بکارگیری شده که به زودی کار خود را آغاز خواهند کرد.

او ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای تهیه دستگاه امحاء زباله برای بیمارستان فارابی انجام شده که بزودی در اختیار این بیمارستان قرار خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: نظارت بیشتری باید در بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته شهرستان‌ها اعمال شود و بازدید از این مراکز افزایش یابد، چرا که در چند روز اخیر تعداد موارد مبتلا در شهرستان‌ها نیز رو به افزایش است.

مرادی گفت: باید در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و رعایت جدی نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تذکر لازم داده شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار