تولید روزانه ۵۰۰۰ هزار ماسک به همت یک شرکت دانش بنیان

مدیر عامل شرکت الیاف توانمند صنعتی اصفهان گفت: از اسفندماه بخاطر شیوع بیماری کوید ۱۹ تمامی بخش‌های شرکت را تعطیل و اقدام به تولید ماسک در سه نوع مختلف کردیم.

روح الله رستمی مدیر عامل شرکت الیاف توانمند صنعتی اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت:از سال ۹۲ فعالیت خود در زمینه سازه‌های الیافی که بیشترین کاربرد در مهندسی عمران را دارند آغاز کردیم و در حال حاضر یکی از سازه‌های الیافی بتونی که نمونه مشابه آن در داخل کشور وجود ندارد را بصورت صنعتی و دانش بنیان تولید میکنیم.

او ادامه داد: کاربرد اصلی محصول دانش بنیان ما در حوادث غیر مترقبه مانند:سیل، زلزله و طوفان می‌باشد و از آن جایی که کشور ما یک کشور حادثه خیز است، اگر بتوانیم محصول خود را درست به بازار معرفی و عرضه کنیم میتوانیم جلوی ضرر‌های بسیار زیاد مادی و انسانی را بگیریم.

مدیر عامل شرکت الیاف صنعتی با اشاره به تولید روزانه پنج هزار ماسک در ایام بیماری کرونا گفت:از اسفند ماه بخاطر شیوع بیماری کوید ۱۹، تمامی بخش‌های شرکت را تعطیل کردیم و عملکرد فیلتراسیون که روی سازه‌های الیافی کار میکردیم را به سمت تولید ماسک‌های تنفسی سوق دادیم و در این ایام بطور میانگین روزانه ۵۰۰۰ ماسک در سه نوع مختلف تولید کردیم.

رستمی درباره اهداف آینده این شرکت گفت:برنامه ریزی ما برای آینده؛ ابتدا پیگیری سازه‌های الیافی مورد استفاده در مهندسی عمران است که تخصص اولیه ما بوده و سپس گسترش تولیدات در زمینه بهداشتی و بطور خاص تولید ماسک‌های تنفسی و گان‌های مورد استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی میباشد.

او با بیان اینکه محصولات شرکت‌های دانش بنیان با محصولات موجود در بازار تفاوت‌های زیادی دارند نسبت به تغییر رویکرد‌های نظارتی، کنترلی و اخذ مجوزات برای محصولات جدید این شرکت‌ها ابراز امیدواری کرد.

مدیر عامل شرکت الیاف توانمند صنعتی در پایان گفت:علاوه بر تامین نیاز کشور ما ظرفیت صادرات به کشور‌های دیگر را نیز داریم که امیدواریم با حمایت‌های دولت و مسئولین به زودی شاهد این اتفاق باشیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ziba
۱۹:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
امیدواریم در سال جهش تولید از شرکتهای داخلی حمایت های بیشتری شود