فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد خبر داد؛

اتومبیل خود را در نقاط خلوت و تاریک پارک نکنید

تجاری گفت: از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری و در حین گردش و تفریح اتومبیل خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ‌های مطمئن پارک کنید.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی وسایر وسائل تاخیری و بازدارنده مجهز کنید، از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری و در حین گردش و تفریح اتومبیل خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ‌های مطمئن پارک کنید.

این مقام انتظامی افزود: همواره دقت داشته باشید سوئیچ اتومبیل خود را بر روی جای نگذارید؛ هنگان ترک اتومبیل از بسته بودن درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید.

او اضافه کرد: در زمان خروج از پارکینگ ابتدا خودرو را خاموش کرده، سوئیچ را برداشته و سپس اقدام به بستن درب پارکینگ کنید، چنانچه اتومبیل خود را در پارکینگ با حیاط منزل پارک می‌کنید، حتما تمام درب‌های آن را قفل کرده و از گذاشتن سوئیچ بر روی آن جدا بپرهیزید.

تجاری تاکید کرد: به هنگام مشاهده تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آن‌ها وجود دارد، مراقب باشید و اتومبیل خود را رها نکنید، هنگام ترک اتومبیل از بجای گذاشتن سند، کارت و سایر اوراق شناسایی؛ سوئیچ و دسته کلید در داخل آن خودداری کنید، حتی المقدور از رادیو پخش‌های کشوئی یا پنل دار برای اتومبیل خود استفاده کرده و هنگام ترک اتومبیل آن را بردارید.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد بیان کرد: از انتقال مسافران مشکوک به خارج از مسیر‌های اصلی و اماکن متروکه جدا خودداری و اتومبیل خود را در حضور مسافر حتی برای لحظه‌ای ترک نکنید.

تجاری ابراز داشت: شب‌ها و صبح زود از انتقال مسافران مشکوکی که کرایه بالاتری پیشنهاد می‌کنند، خودداری و از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از مسافران ناشناس امتناع ورزید، چرا که ممکن است قصد مسموم کردن شما را داشته باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.